Veelgestelde vragen

Mijn artikel is defect. Wat moet ik doen?

Constateer je een defect of beschadiging aan je artikel(en)? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 085-0022209 (optie 3 van 4, lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. 

Natuurlijk heb je bij Air Miles Shop altijd de wettelijke garantierechten. Op bijna alle artikelen heb je zelfs twee jaar garantie, volgens de geldende fabrieksvoorwaarden. Garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je bij een artikel een defect of beschadiging constateert, dan bieden we je zo snel mogelijk een oplossing in de vorm van vervanging of reparatie van het artikel of terugbetaling van je punten (en eventuele bijbetaling).

Kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Air Miles Shop hanteert een 14 kalenderdagen zichttermijn. Binnen deze termijn ben je gerechtigd de artikelen op eigen kosten te retourneren, met uitzondering van entreekaarten en vouchers, deze kun je niet retourneren. Lees hier meer over onze retourprocedure.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Ben je niet tevreden met onze service? Neem dan contact op met onze klantenservice via het telefoonnummer 085-0022209 (optie 3 van 4, lokaal tarief), via e-mail: klantenservice@airmilesshop.nl of via dit contactformulier. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. Wij streven ernaar je klacht binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Als ik met iDeal betaal, staat er als begunstigde 'Boost Loyalty BV' in plaats van 'Air Miles'.

Dit klopt. Op het bankafschrift staat dan ook 'Boost Loyalty BV' inzake 'Air Miles Webshop' vermeld.

Ik heb een bestelling gedaan maar ik heb deze nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor vragen over de ontvangst van je bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 085-0022209 (optie 3 van 4, lokaal tarief), via e-mail: klantenservice@airmilesshop.nl of via dit contactformulier. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. Het kan tot 1 week duren totdat het artikel wordt geleverd.

Ik heb een bestelling gedaan in de webshop, maar tijdens de betaling kreeg ik een foutmelding. Ik heb nog niets betaald maar mijn Air Miles punten zijn wel afgeschreven. Is de bestelling nu gelukt?

Er is een fout opgetreden bij het invoeren van je bestelling. Je Air Miles zijn in eerste instantie afgeboekt, maar inmiddels weer teruggeboekt.

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Op alle artikelen geldt een zichtzending van 14 kalenderdagen. Je kunt het artikel dan binnen deze 14 dagen, compleet in de originele verpakking, aan ons retourneren, samen met de pakbon. Ben je niet tevreden met een vervangartikel of constateer je een defect of beschadiging? Neem dan contact op met de klantenservice via het telefoonnummer 085-0022209 (optie 3 van 4, lokaal tarief). Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 t/m 18.00 uur. 

Is er ook een fysieke Air Miles Shop-winkel?

Er bestaat geen fysieke Air Miles Shop-winkel. Alleen via de webshop kun je je bestelling plaatsen.

Ik heb te weinig Air Miles voor het artikel dat ik graag zou willen hebben. Wat nu?

Je dient minimaal 100 Air Miles in te leveren bij ieder artikel. De rest kun je bijbetalen. Je Air Miles tellen dan als korting op je artikel. 100 Air Miles betekent een korting van 1 euro.

Rekenvoorbeeld: een Russel Hobbs waterkoker kost 5.998 Air Miles.
5.998 Air Miles gespaard = € 0 bijbetalen
Maar 3000 Air Miles gespaard? Dan heb je € 30 korting en het restbedrag van € 29,98 reken je veilig af met iDeal of creditcard.

Miles and Money artikelen hebben echter een verplichte minimum bijbetaling. Je kunt uiteraard meer bijbetalen dan dit minimum bedrag en minder Air Miles inwisselen.

Kan ik ervoor kiezen om meer bij te betalen dan aangegeven?

In de stap ‘Air Miles inwisselen’ in de winkelwagen kun je zelf bepalen hoeveel Air Miles je inwisselt en hoeveel je wilt bijbetalen. Je dient hier altijd minimaal 100 Air Miles per artikel te besteden.

Miles and Money artikelen hebben een verplichte minimum bijbetaling. Je kunt bij deze artikelen wel meer bijbetalen dan het minimum bedrag.

Ik heb een artikel gezien op de webshop waarbij ik moet bijbetalen. Kan ik dit ook enkel betalen met Air Miles?

In ons assortiment staan artikelen met verplichte bijbetaling en zonder bijbetaling. Er zijn een aantal artikelen die enkel met deze verplichte minimum bijbetaling te bestellen zijn. Je kunt wel méér bijbetalen dan dit minimum bedrag.

Wat kan ik doen met de couponcode op de 'gegevens'-pagina?

Vul hier een couponcode in, indien je die hebt, en ontvang korting op je bestelling. 

Kan ik een ander afleveradres kiezen dan het factuuradres?

Ja, het is mogelijk om een ander afleveradres te kiezen. Bij de stap ‘afrekenen’ kun je ervoor kiezen om bij de ‘verzendinformatie’ een ander afleveradres te kiezen. Zet het vinkje uit bij ‘Mijn Verzendinformatie is hetzelfde als mijn Factuurinformatie’ en vul het gewenste afleveradres in.

Ik wil graag de bezorgkosten met Air Miles betalen. Kan dat?

Het is nu tijdelijk mogelijk om de bezorgkosten te betalen met je Air Miles. Niet genoeg Air Miles? Geen probleem, je betaalt het ontbrekende saldo veilig bij met iDeal. 

 

Zijn de bezorgkosten altijd € 5,95?

De bezorgkosten zijn standaard € 5,95. Voor e-tickets rekent Air Miles Shop geen bezorgkosten maar zijn de administratiekosten slechts € 1,95. Je kunt de bezorgkosten nu ook tijdelijk met Air Miles afrekenen.

Waar kan ik mijn gegevens zoals mijn adres wijzigen?

Je persoonlijke gegevens kun je op de website van Air Miles wijzigen. Ben je je inloggegevens van Air Miles vergeten? Klik hier om je kaartnummer door te geven. Je ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord kwijt. Wat nu?

Wanneer je je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weet kun je opnieuw een gebruikersnaam of wachtwoord aanmaken. Klik hier om je kaartnummer door te geven. Je ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link om een nieuwe wachtwoord aan te maken.

Het lukt niet om in te loggen met mijn gebruikersnaam/wachtwoord. Hoe kan dit?

Klik hier en geef je kaartnummer door. Je ontvangt dan automatisch een e-mail met daarin je gebruikersnaam en een link om een nieuwe wachtwoord aan te maken. 

Kan ik ook artikelen kopen als ik geen Air Miles spaar?

Je dient minimaal 100 Air Miles in te leveren bij ieder artikel. Maak een account aan op www.airmiles.nl en begin met sparen. Je spaart zo voor kortingen op leuke artikelen.

Waar kan ik Air Miles sparen?

Je kunt Air Miles sparen bij de deelnemende bedrijven.

Hoe kan ik Air Miles sparen?

Hier kun je een Air Miles kaart aanvragen. Binnen enkele dagen heb je hem per post in huis. Een Air Miles kaart kost € 2,50 en betaal je met iDeal.